Reflectit helpt jouw bedrijf van een onderscheidende positionering naar een succesvolle profilering, met communicatie als belangrijkste succesfactor!

Introductieworkshop

Ontdek de communicatiegeheimen waardoor jij zichtbaar wordt en de klanten krijgt die je verdient

Wil jij meer leuke klanten? Veel ondernemers realiseren zich niet hoe belangrijk een heldere positionering is voor je bedrijf. En welke cruciale rol communicatie speelt bij een succesvolle profilering. Hoe fantastisch zou het zijn als jij je kunt profileren vanuit jouw unieke karakter en meer wensklanten gaat aantrekken?

Karakter > Wat maakt jouw bedrijf uniek?
Marketing > Voor wie wil jij het verschil maken?
Symboliek > Heeft jouw bedrijf een eigen gezicht?
Communicatie > Vertel jij een duidelijk verhaal?
Gedrag > Heb jij een sterk team om je heen?


Tijdens mijn introductieworkshop deel ik mijn kennis en mijn eigen ervaringen als ondernemer en communicatiepartner en ontdek je alle communicatiegeheimen waardoor jij met jouw bedrijf zichtbaar wordt en de klanten krijgt die je verdient.

Presentatie Sonja Schaap

Aanrader voor iedere ondernemer die meer en de juiste klanten wil aantrekken

"De workshop 'Communicatiegeheimen waardoor je zichtbaar wordt en de klanten krijgt die je verdient' van Sonja Schaap is een aanrader voor iedere ondernemer die meer en de juiste klanten wil aantrekken. De opzet van de workshop is goed doordacht, super verzorgd en plezierig, met een mooie afwisseling van theorie, oefeningen en interactie. De avond vliegt voorbij.

Stap voor stap word je je in deze workshop bewust gemaakt dat communicatie zonder een duidelijke aanpak hard werken zonder het gewenste effect betekent. Onderscheidend profileren verdient een gestructureerde aanpak – en de door Sonja bedachte methodiek is helder, praktisch toepasbaar en aansprekend. Met haar 3-staps aanpak – Positioneren, Professionaliseren & Profileren – krijg je bij elke stap inzicht waar nog duidelijke winst in jouw communicatie en zichtbaarheid te halen is en welke acties je daarvoor kunt nemen.

Dus als je de kans hebt, zeker gaan!"

Pauline van der Veeken | Home of Power

Wat ga je leren?

  • Je ontdekt 5 communicatiegeheimen, waardoor jouw bedrijf zichtbaar wordt en jij de klanten krijgt die je verdient.
  • Je leert hoe je structuur aanbrengt in je communicatie en welke 3 stappen nodig zijn voor zichtbaar resultaat.
  • En tot slot deel ik mijn visie op profileren vanuit karakter en hoe communicatie als dè succesfactor ervoor zorgt dat jij je met jouw bedrijf onderscheidend en succesvol kunt profileren. Met als resultaat: meer (leuke) klanten, dus meer omzet, dus succes!

Het is vooral een interactieve workshop waarbij ik je af en toe uitdaag om te checken of je bepaalde zaken helder hebt voor je bedrijf.

Veel geleerd wat ik zeker ga toepassen. Aanrader!

“Net thuis van een zeer interessante introductieworkshop over communicatie bij Reflectit. Veel geleerd wat ik zeker ga toepassen. Ben jij op zoek naar de oplossingen om jouw bedrijf een boost te geven? Sonja kan jou heel goed helpen. Aanrader!”

Elly Damen | EeDee Fotografie

Praktisch

De eerstvolgende introductieworkshop vindt plaats op donderdag 18 april van 19.00-22.00 uur. Je wordt tussen 18.30-18.50 uur ontvangen bij Laan22 in Roosendaal. Om 19.00 uur starten we met de workshop. Rond 22.00 uur ga jij enthousiast en met een heleboel tips en concrete handvatten weer naar huis. Klaar om aan de slag te gaan met die belangrijke communicatiepuzzel van jouw bedrijf!

Bijzonder inspirerende workshop

“Ik ben Sonja Schaap enkele jaren terug voor het eerst tegengekomen op een netwerkbijeenkomst. Soms kruisten onze wegen zich de afgelopen jaren. Vanavond heb ik een bijzonder inspirerende introductieworkshop gevolgd bij Reflectit, het bedrijf van Sonja. En nu? Nu is er werk aan de winkel!”

Noortje Kuhlman | Office Vraagbaak

Wil jij meer (leuke) klanten? En wil je weten hoe communicatie als dè succesfactor voor jouw bedrijf hiervoor kan zorgen? Meld je dan aan voor mijn introductieworkshop. Je investering is slechts € 25 voor locatie en cateringkosten, omdat ik het belangrijk vind dat je erbij bent. Zien we elkaar binnenkort?