Stop met ad hoc content posten,
start met continuïteit in je content

Ben je net je bedrijf gestart, wil je gaan doen waar je echt passie voor hebt, vertellen wij je dat je ook nog even social media erbij mag gaan doen. Fijn… denk je dan. Moet je ook nog marketing onderaan dat to-do lijstje schrijven. En op dat lijstje stond al: administratie, mailbox, netwerken, klantcontact, websitebeheerder enzovoorts.

Je weet heus wel dat zichtbaarheid belangrijk is en dat het een hoger plekje op de lijst verdient. Maar ja, er zit nu eenmaal slechts 24 uur in een dag. Wanneer je een keer een uurtje vrij hebt, bedenk je wel wat.

En jawel, na twee weken complete radiostilte op social media, is daar weer een post. Je had in de pauze net wat langer tijd, dus heb je vlug wat geplaatst in de hoop dat daar wat interessants uit komt. Vaak word je post 1 of 2 keer geliked en dat was het wel. Dus zo belangrijk zal social media wel niet zijn.

Zo gaat het eigenlijk altijd, toch?

Quote_teken_paars

Hier komt de reactie van Anemoon te staan.

Anemoon Langenhoff
AnemoonLangenhoff.nl

Hier komt de reactie van Noortje te staan.

Noortje Kuhlman
Officevraagbaak.nl

Hier komt de reactie van Court te staan.

People ProVit
PeopeProvit.nl

Hier komt de reactie van Suzan te staan.

Dakopbouw Totaal
DakopbouwTotaal.nl

Hier komt de reactie van Herwin te staan.

Herwin Frijters
FinMaat.nl

Maar wat als social media content wèl echt werkt? Wat als je daadwerkelijk iedere week klanten zou halen uit social media? Wat zou dat voor jouw bedrijf doen? Genoeg klanten, geen zorgen over geld, een mooi online netwerk. Dit is geen ver-van-je-bed-show. Dit kan echt jouw realiteit zijn.

Succesvol social media inzetten begint allemaal met continuïteit in je content. Een plan van aanpak, weten wat je moet posten en wanneer. Wanneer je kwalitatieve content kan produceren en hier ook nog eens consistent in bent, dan ga je groeien.

Dat klinkt goed hé?

In het ProfileringPakket Continuïteit in je content leert Manouk je alles over hoe je werkt met een handige contentkalender. We leren je om te stoppen met sporadisch posten en te starten met consistentie in je posts, zodat jij gaat groeien op social media.

Reflectit | profileren-kun-je-leren

Wat houdt dit ProfileringPakket in?

Je investering voor het ProfileringPakket  Continuïteit in je content is slechts € 75. Daarvoor krijg je:

  • een duidelijke instructievideo waarin we je vertellen hoe het werkt en waar je wat vindt;
  • een praktisch werkboek met uitleg wat continuïteit in je content inhoudt, waarom het belangrijk is en welke stappen nodig zijn om dit te realiseren;
  • een persoonlijke chatfunctie met de specialist die verantwoordelijk is voor dit ProfileringPakket.

Koop nu dit ProfileringPakketje en krijg gelijk toegang tot de video, het werkboek en jouw chatgroep. Start vandaag nog met het succesvol inzetten van social media content!

Reflectit_Manouk_Voermans

Manouk is social media content specialist in het team van Reflectit. Een onuitputtelijke bron van creativiteit die er alles aan doet om ondernemers succesvol te laten zijn op social media, omdat zij oprecht gelooft in de meerwaarde van persoonlijke online marketing. Gericht op resultaat, vergezeld van een gezonde portie fun.

Sonja Schaap - Reflectit

Sonja is communicatiepartner en specialist in profileren vanuit karakter. Zij helpt ondernemers bij het creëren van die unieke blauwdruk voor hun bedrijf en het maken van een goede vertaalslag naar alle communicatie. Resultaat: een onderscheidende profilering,  waarmee zij hun wensklanten aantrekken en succesvol zijn.