Positioneren

Waarom een heldere positionering noodzakelijk is

Waarom doe jij wat je doet? Welke toegevoegde waarde bied jij je klant? Wat maakt jou uniek? Welke belofte maak jij waar? Op het eerste gezicht misschien eenvoudige vragen, maar veel ondernemers kunnen er geen antwoord op geven.

Lees verder
Communicatiepuzzel

Klopt die communicatiepuzzel van jouw bedrijf?

Er zijn momenteel ruim 1 miljoen zelfstandig ondernemers actief met ongetwijfeld heel veel kennis als het om hun vak gaat. Maar helaas zie ik ook ondernemers die echt kansen laten liggen als het gaat om hun communicatie.

Lees verder

Ben jij als succesvolle ondernemer bang voor copycats?

De laatste tijd zie ik ze steeds vaker voorbij komen: copycats. Tja, wat vind ik daarvan… In mijn ogen is een copycat iemand die een ander nadoet qua werkwijze of gedrag of door het kopiëren van een product of dienst.

Lees verder